NESTLE NAN H.A. 2 stosowanie i opinia

Miałam wiele przygód z karmieniem w trakcie każdej ciąży. Dzięki temu przetestowałam wiele produktów modyfikowanych dla maluchów. Jednym z nich było mleczko Nestle NAN H.A. 2.

Już w pierwszych dniach jednego z moich malców musiałam dokarmiać mlekiem modyfikowanym, ponieważ nie miałam zbyt dużo pokarmu.  Po tym, jak lekarz stwierdził, że mój maluch ma podwyższone ryzyko wystąpienia alergii na białko krowie (mąż jest alergikiem) musiałam bardzo ostrożnie dobierać rodzaje mleka. Po 6 miesiącach, zgodnie z zaleceniami, odstawiłam dotychczasowe mleczko i przeszłam na NESTLE NAN H.A. 2.nan_ha_2

Podawanie mleka

Mleko NESTLE NAN H.A. 2.  można stosować zarówno w trakcie karmienia piersią, jak i po odstawieniu. Bardzo ważna jest wcześniejsza konsultacja z lekarzem. Jeśli u dziecka istnieje jedynie ryzyko alergii na mleko krowie wtedy można podawać to mleko. Jeśli dziecko ma stwierdzoną alergię wówczas trzeba podawać inne, bardziej dostosowane do potrzeb dziecka.

Skład mleka jest bardzo bogaty w składniki odżywcze takie, jak białka, węglowodany, przyjazne tłuszcze oraz witaminy, które są niezbędne do prawidło rozwoju dziecka. Oprócz tego zawiera:

  • OPTI PRO HA,
  • LC PUFA,
  • BIFIDUS,
  • Nukleotydy,
  • Taurynę.

Źródło: http://www.pro-apteka.pl/nestle-nan-h-a-2-mleko-modyfikowane-400g,185950,s/

Opinia

W moim przypadku wprowadzenie mleka NAN H.A. 2 do diety dziecka nie było problematyczne, ponieważ od samego początku podawałam mu gotowe mleczka. NESTLE NAN H.A. 2 w pierwszych tygodniach stosowania wywoływało niewielkie zaparcia, lekarz natomiast stwierdził, że to normalna reakcja organizmu na zmianę diety. Faktycznie przy dłuższym stosowaniu zaparcia ustały i wszystko było w porządku.

Ja jestem bardzo zadowolona, ponieważ mleko nie wymaga gotowania i jest bardzo łatwe w przygotowaniu. Dziecku smakowało, a co najważniejsze – nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych (kolki, wysypki, silne zaparcia). Mleczko to oceniam na 5 gwiazdek i szczerze polecam każdej mamie.


Dodaj komentarz